x

Saturday, December 15, 2012

Now See Heart - Kurnia

[Download] Now See Heart - Kurnia.mp3

Lirik Lagu Kurnia – Nowseeheart


Sejak dari mula diri berimaginasi
Di segenap minda yang beralunkan ilusi
Percaya segala mimpi pasti kan menjadi kenyataan
Semoga Tuhan terangi semua lorong-lorong perjalanan
Tunjukkan


Aku mengerti
Tiada yang lebih upaya dariNya
Aku ketahui
KepadaNya kita berserah berdoa
Kurniakan padaku Tuhan

Satu kehidupan persis perjalanan
Liku dan berduri menanti suatu halangan
Tempuhi agar pasti berusaha sedaya diri ini
Ku pasti

Aku mengerti
Tiada yang lebih upaya dariNya
Aku ketahui
Kepadanya kita berserah berdoa

Kurniakan kemenangan di dunia
Bila diaturi Pencipta
Tidaklah aku di Syurga
Tanpa menerima rahmatNya

Tuhan peliharalah hambaMu ini yang lemah
Tuhan kurniakanlah ganjaranMu di syurga

Ya Hayy Ya Qayyum

Satu kehidupan persis perjalanan
Liku dan berduri menanti satu halangan
Ku pasti

Aku mengerti
Tiada yang lebih upaya dariNya
Aku ketahui
Kepadanya kita berserah berdoa

Kurniakan kemenangan di dunia
Bila diaturi Pencipta
Tidaklah aku di Syurga
Tanpa menerima rahmatNya

Tuhan tempatkan ku di syurga

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...